Uveljavljena rešitev za vodenje logistične pisarne praznuje 15 let…

Objavljeno: 10. 12. 2021

Na žalost se vsa logistična podjetja trenutno srečujete z različnimi težavami od dviga cen naftnih derivatov, pomanjkanje šoferjev, nelojalne konkurence, BREXIT, …, zato boste slej kot prej morali s pomočjo digitalizacije izboljšati svojo produktivnost in ohraniti korak pred Vašo konkurenco.

Razvoj uveljavljene rešitve SQ Trans, ki je namenjena enostavnemu in popolnemu digitaliziranemu vodenju logistične pisarne, sega v same začetke podjetja Priber v leto 2006.

Ker v teh dneh pričenjamo s praznovanjem 15. obletnice, sem za Vas pripravil posebno ponudbo, ki je ne boste mogli zavrniti, zato prosim preberite do konca.

Dokazano je, da transportna podjetja, ki so svoje poslovanje digitalizirala, poslujejo učinkoviteje in imajo večji dobiček.

Moje osebno poslanstvo, da vsakemu transportnemu podjetju z digitalizirano rešitvijo SQ Trans olajšam vodenje podjetja ter izboljšam poslovne rezultate, je glavno gonilo našega podjetja

Rešitev SQ Trans All Inclusive Vam zato dokazano izboljša Vaše poslovanje, saj boste:

  • garantirano zmanjšali mesečne stroške računovodstva, brez dodatno vloženega časa
  • imeli v vsakem trenutku jasen pogled na trenutno poslovanje Vašega transportnega podjetja, brez preverjanja z računovodskim servisom,
  • na podlagi vgrajene analize stroškov, enostavneje in hitreje zmanjševali stroške, brez težavnega vnosa prejetih računov
  • pridobili el. arhiv vseh Vaših dokumentov s samodejnim skeniranjem v program, ki bo pohitrilo in zmanjšalo število napak v delovnem procesu,
  • veliko lažje izvajali izterjavo zaradi avtomatiziranega izdelovanje opominov,
  • imeli vedno na voljo poročila o zaslužku po voznikih, vozilih ter podprevoznikih, brez čakanja na računovodstvo
  • zaradi elektronske izmenjave podatkov veliko ceneje poslovali s tujino in bankami, brez dodatnih stroškov
  • vedno v stiku z vozniki preko vgrajene 2 smerne SMS komunikacije,
  • zaradi večuporabniškega modula lahko nadzirali uspešnost Vaših disponentov, brez da bi jih motili pri njihovem delu
  • prihranili čas zaradi samodejnega internega izračuna plač po Vašem sistemu,
  • prihranili pri vodenju skladišča ter dobili orodje za tisk etiket in CMR dokumentov,
  • imeli urejeno samodejno arhiviranje in varovanje podatkov, kjer ne potrebujete Vašega nadzora
  • imeli popoln pregled nad različnimi veljavnostmi za vozila in voznike s samodejnimi opomniki,
  • pridobili najboljše orodje za izdelavo zbirnih nakladalnih nalogov in računov ter
  • povečali produktivnost zaradi izredno hitrega delovanja programa.

 

Za Vas v sklopu te ponudbe velja uveljavljena PRIBER TROJNA garancija:

  • 100% INVESTICIJA BREZ TVEGANJA

Garantiram Vam, da bo to ena Vaših boljših poslovnih odločitev, vendar v kolikor z rešitvijo morda ne bi bili zadovoljni ali ne bi v celoti izpolnila Vaših pričakovanj, Vam naročilo brez kakršnihkoli obveznosti storniram in brez vprašanj vrnem denar.

  • 12 MESEČNA GARANCIJA

Pripada Vam 12 mesečna garancija in vse zakonske nadgradnje programske opreme popolnoma brezplačno. Dodatno Vam garantiram, da bomo vse posodobitve v garancijskem roku opravili brezplačno.

  • GARANTIRANI ODZIVNI ČAS

V sklopu oddelka tehnične podpore Vam garantiram hitro odzivnost v kolikor bi pri uporabi nove rešitve imeli kakršno koli dilemo ali vprašanje.

Zagotavljam Vam, da boste z uporabo Vaše nove SQ Trans All Inclusive rešitve hitreje in bolje opravljali svoje delo, kar pa Vam bo med drugim prineslo tudi boljše poslovne rezultate.

Večina obstoječih uporabnikov mi je potrdila, da je bil za njih mesec december najprimernejši čas za vpeljavo nove rešitve, saj so lahko novo poslovno leto pričeli na sveže brez vnašanja podatkov za nazaj.

V kolikor Vaše podjetje še vedno vodite ročno ali v drugem zastarelem programu, potem je to edinstvena priložnost, ki je absolutno ne smete zamuditi!

Izkoristite promocijske pogoje ter se pridružite uspešnim transportnim podjetjem, ki sedaj že več kot 15 let zaupajo Priber programskim rešitvam.

Ne odlašajte in za Vaše transportno podjetje naročilnico ter mi jo pošljite skenirano direktno na moj E-Mail bernard@priber.com!

Že vnaprej se Vam zahvaljujem za zaupanje in Vam želim uspešen zaključek leta.

Lep pozdrav,

podpis

Bernard Primožič
direktor

P.S.
Lahko Vam zaupam še, da z začetkom 2022 dvigujemo cene vseh naših storitev, zato resnično ne zamudite te izjemne priložnosti in mi do najkasneje 17.12.2021 pošljite naročilnico, ter si Vašo SQ Trans rešitev zagotovite po akcijskih pogojih ob naši 15. obletnici.

P.P.S.

Vsakemu novemu uporabniku, ki bo na svojem Facebook profilu objavil sliko našega akcijskega letaka ter všečkal SQ Trans stran priznam dodatni 15% popust.

P.P.S.
Ne pozabite to je za Vas investicija 100% brez tveganja saj Vam v primeru, da rešitev ne bi izpolnila Vaših pričakovanj, brez vprašanj vrnemo denar.

Nazaj na novice